Geberit pagalba ir palaikymas

„Palydėti ir teikti konsultaciją“, o ne „pristatyti ir pamiršti“

Geberit prekybos atstovas konsultuoja statybvietėje

Nesvarbu, ar statybvietėje, telefonu ar internetu, Geberit teikia vertingas konsultacijas profesionalams jų kasdienėje veikloje.

Taip yra todėl, kad Geberit daug dėmesio skiria visam savo gaminių gyvavimo ciklui. Laiku pasiekiamas gaminys kartu su veiksmingais montavimo procesais ir ilgalaikiu patikimumu yra gyvybiškai svarbūs komponentai, užtikrinantys bet kurio statybos projekto sėkmę.

Palaikymas

Mūsų į klientus orientuotas požiūris visada buvo giliai įsišaknijęs mūsų įmonės kultūroje. Tiesą sakant, Geberit sėkmė grindžiama tvirtu klientų pasitikėjimu. Mums mūsų klientų sėkmė yra svarbiau nei trumpalaikio pardavimo duomenys,

todėl Geberit klientams teikia platų spektrą paslaugų, skirtų padėti jų kasdienio darbo statybos ir eksploatavimo etapuose.

Pasiekiami pagal poreikį

Mūsų klientų aptarnavimo komanda konsultuoja klientus

Jei pastebėsite, kad montavimo darbai vietoje vyksta ne pagal planą, mūsų techniniai konsultantai pasiruošę padėti pagal poreikį.
Kvalifikuoti specialistai, išsamiai susipažinę su Geberit gaminiais, todėl jie puikiai galės jums pasiūlyti sprendimą.

Beje, mūsų potinkinių bakelių atsarginėms dalims suteikiama 50 metų garantija, o kitiems gaminiams suteikiama bent 25 metų garantija. Šis puikus atsarginių dalių prieinamumas yra dar viena iš daugelio mūsų siūlomų paslaugų, užtikrinančių visišką jūsų ramybę.

Techninis aptarnavimas vietoje

Geberit pardavimo atstovas patikrina, ar įrengta teisingai

Jei turite klausimų, mes turime atsakymus.

Net ir būdami sanitarinių gaminių specialistais, kartais galite pastebėti, kad jums reikia mūsų pagalbos dėl projekto arba atsakymų į techninius klausimus apie mūsų gaminius. Mūsų techninio aptarnavimo komanda yra gerai susipažinusi su potinkinės ir vamzdynų sistemų techniniais ir struktūriniais aspektais.

Įrankiai ir programėlės profesionalams

Geberit žinios visada pasiekiamos vos vienu bakstelėjimu naudojant Geberit Pro programėlę.

Jei mūsų techninio aptarnavimo komanda nėra tiesiogiai pasiekiama, prireikus pagalbos taip pat siūlome kitas galimybes: skaitmenines programėles ir įrankius.

Programėlės ir įrankiai teikia interaktyvią pagalbą įrengiant, atliekant techninę priežiūrą ir aptarnaujant jūsų higienines sistemas ir gaminius.

Peržiūrėkite mūsų skaitmeninius įrankius

Atraskite panašų turinį